Co se vám vybaví, když se řekne město Olomouc? Jak se dá Olomouc stručně, jednoznačně a především zajímavě vystihnout?
Zúčastněte se soutěže o návrh motta města, která bude probíhat v rámci zpracování nového Strategického plánu rozvoje města Olomouce (pro období 2017–2023). Zpracování Strategického plánu je spolufinancováno z OP Zaměstnanost v rámci projektu Zefektivnění procesu strategického řízení ve městě Olomouci (CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002952).
Aby byl váš návrh motta zařazen do soutěže, musí splňovat následující podmínky:
- být v českém jazyce,
- být originální,
- motto musí být ve tvaru „Olomouc - …“, za pomlčkou může následovat max. pět slov,
- nesmí obsahovat vulgární či jinak nevhodné výrazy,
- nesmí mít politický podtext.
Jeden autor může do soutěže zaslat maximálně dva návrhy. Autor odesláním svého návrhu souhlasí s tím, že Magistrát města Olomouce může dále s mottem volně nakládat.
Nejlepší tři návrhy budou oceněny:
- 1. cena: celoroční vstupenka do ZOO Olomouc (v počtu 50 vstupů).
- 2. cena: celoroční vstupenka do Aquaparku Olomouc (v počtu 20 vstupů).
- 3. cena: dvě vstupenky na Městský bál Olomouc 2018.
Návrhy, včetně vašeho jména a příjmení, emailového kontaktu či adresy bydliště, posílejte na email: motto@olomouc.eunebo na podatelnu radnice (nám. Horní náměstí 583, Olomouc, 77911) s označením „Motto Olomouc“ do 15. září 2017.
Výsledky soutěže budou zveřejněny na webových stránkách www.olomouc.eu, výherce bude dále kontaktován přímo na uvedenou emailovou/poštovní adresu.
Ilustrační foto: MMOL/ Jan Andreáš
Příjemný šok, říkají pořadatelé o výtěžku sbírky na pomoc dětským pacientům
Kde stával nejstarší biskupský chrám v Olomouci? Byl tu ještě před katedrálou
Folklorní sláva s cimbálem, piráti a skvělá bluesmanka Wanda Johnson