Příjemný šok, říkají pořadatelé o výtěžku sbírky na pomoc dětským pacientům

Chybová zpráva

Deprecated function: Function create_function() is deprecated ve funkci eval() (řádek: 1 v souboru /var/www/clients/client0/web26/web/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).
Pátek, 19.2.2021

Nepřerušit tradici. To byl pro vedení olomouckého sdružení Šance hlavní důvod, proč se rozhodlo i přes nejistotu spojenou s pandemií COVID-19 uspořádat v roce 2020 sbírku Vánoční hvězda. Výsledek 23. ročníku charitativní akce, která ohlašuje advent a blížící se svátky, však nakonec pořadatele přímo ohromil. Přestože epidemiologická situace zásadně ovlivnila způsob distribuce a prodeje pryšce nádherného, výtěžek se vyšplhal až na částku 1 924 560 korun. Prostředky poslouží k obohacení života malých pacientů Dětské kliniky Fakultní nemocnice Olomouc.

„Sbírku jsme rozbíhali v září, kdy jsme vůbec nevěděli, jaká bude situace. Chvíli jsme i zvažovali, jestli ji vůbec pořádat, ale nakonec jsme se rozhodli, že důležité je udržet dlouholetou tradici a kontinuitu. Byli jsme ale smíření
s tím, že pandemie výrazně zasáhne do výtěžku sbírky. Mezi největší odběratele totiž vždy patřily základní školy, ale kvůli jejich uzavření se řada objednávek neuskutečnila,“
přiznává ředitelka Šance Herta Mihálová. Sdružení však kontaktovala řada firem a institucí s nabídkou spolupráce a pomoci. „Dobrovolníci se chtěli do sbírky zapojit i přesto, že protiepidemická opatření změnila také koncepci prodeje. Květiny se nemohly prodávat v nákupních centrech, jak bylo zvykem, ale na určených místech formou výdejového okénka,“ dodává Herta Mihálová a připomíná, že více než sedm set vánočních hvězd sdružení darovalo všem zdravotníkům pracujícím na covidových odděleních Fakultní nemocnice Olomouc. „Tímto gestem jsme jim chtěli poděkovat za jejich nasazení v těžkém období,“ vysvětluje ředitelka Šance.

Nakonec se prodalo 39 tisíc květin a finální výtěžek činí 1 924 560 korun, což je pro lidi kolem Šance neuvěřitelný výsledek. „Máme velkou radost. Vůbec jsme s tím nepočítali. Děkujeme všem dárcům i spolupracovníkům,“ je nadšená Herta Mihálová. Finanční prostředky Šance využije především na humanizaci nemocničního prostředí, na nákup nadstandardního vybavení a zdravotnických potřeb, na finanční a sociální pomoc rodinám, na financování rekondičních pobytů pro malé pacienty po léčbě, na doplnění výtvarného materiálů nebo na financování volnočasových aktivit. „V letošním roce chceme výtvarně vyzdobit nově zrekonstruované oddělení JIRP a opravit již dřívější výmalby hemato-onkologického oddělení,“ doplňuje další využití finančních prostředků ředitelka sdružení.

S prodejem vánočních hvězd pro dobročinné účely začalo sdružení Šance v roce 1998. Tehdy se podařilo získat 58 700 korun. Od té doby se částka s drobnými výkyvy rok od roku zvyšovala. V roce 2018 činil výtěžek 3 009 988 korun, o rok později to bylo už 3 196 290 korun. Podrobnosti o sbírce se dozvíte i na webových stránkách www.vanocnihvezda.eu.

Fotogalerie: 
Autor: 
(rej)

Komentáře

I am really loving the theme/design of your site. Do you ever run into any web browser compatibility issues? A number of my blog visitors have complained about my site not operating correctly in Explorer but looks great in Firefox. Do you have any solutions to help fix this problem?

Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles? I mean, what you say is important and everything. But think about if you added some great photos or video clips to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and clips, this website could undeniably be one of the most beneficial in its field. Great blog!

I really like it when folks come together and share views. Great site, stick with it!

Excellent post. I used to be checking constantly this blog and I'm impressed! Very helpful info particularly the final phase :) I care for such info a lot. I used to be looking for this particular information for a long time. Thanks and best of luck.

Hello colleagues, its impressive article regarding cultureand fully explained, keep it up all the time.

This design is incredible! You certainly know how to keep a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it. Too cool!

<a href=https://luxmsk.ru/catalog/brendovaya-muzhskaya-odezhda/brendovye-muzhskie-futbolki/>футболки брендовые мужские москва</a> или <a href=https://luxmsk.ru/catalog/brendovaya-zhenskaya-obuv/brendovye-zhenskie-krossovki/>купить брендовые женские кроссовки</a> <a href=https://luxmsk.ru/catalog/brendovaya-muzhskaya-odezhda/brendovye-muzhskie-svitera/>брендовые свитеры мужские</a> https://luxmsk.ru/catalog/muzhskie-sumki/brendovye-muzhskie-sumki/ Ещё можно узнать: <a href=https://luxmsk.ru/catalog/brendovaya-muzhskaya-obuv/>брендовая обувь мужская москва</a> купить брендовое платье

You can now order your Spirit Halloween costume on Uber Eats <a href=https://kr09.cc>kraken вход</a> Uber is cashing in on spooky season. The ridehailing company will now deliver costumes, makeup, and even decorations from Spirit Halloween, the largest Halloween retailer in North America, Uber announced in a press release Friday. Big-box retailers are getting into Halloween earlier and earlier, suggesting American consumers continue spending on the October holiday even as they pull back from other discretionary purchases. Customers in the US and Canada can buy their Chipotle burrito costume for the same price as in store, but without having to visit the seasonal Halloween store that pops up in abandoned storefronts every year, Uber said. Of course, there will still be the fees associated with Uber Eats delivery. Spirit Halloween has 1,525 locations. “The holiday season officially kicks off this time of year, and households across the country are looking to on-demand delivery to get what’s needed—now,” said Beryl Sanders, director of US grocery and retail partnerships at Uber, in a statement. Since the pandemic, different types of retailers have partnered with Uber to deliver their goods – such as Olive Garden for its breadsticks and pasta. Uber Eats has also partnered with Big Lots, Lowe’s, Michael’s and Party City for on-demand delivery. Uber and its competitors have also experimented with robot deliveries, though those have not fully taken off in the US market.

https://exhub-io.com/ - обменник криптовалют <a href="https://exhub-io.com/"> exhub.io</a> https://exhub-io.com/

https://exhub-io.com/ - exhub обменник криптовалют скачать <a href="https://exhub-io.com/"> exhub.io</a> https://exhub-io.com/

Stránky

Příjemný šok, říkají pořadatelé o výtěžku sbírky na pomoc dětským pacientům | Olomoucký REJ

Chyba

Chybová zpráva

  • Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/clients/client0/web26/web/includes/common.inc:2861) ve funkci drupal_send_headers() (řádek: 1554 v souboru /var/www/clients/client0/web26/web/includes/bootstrap.inc).
  • Error: Class 'Drupal\db_maintenance\Module\Hook\CommonHookHandler' not found ve funkci db_maintenance_cron() (řádek: 41 v souboru /var/www/clients/client0/web26/web/sites/all/modules/db_maintenance/db_maintenance.module).
Na stránce došlo k neočekávané chybě. Zkuste to později.